Blöt hund. Ingen bra idé för perfymdoft..

Jag kände mig så himla uttråkad för en liten stund sedan. Malva gick här runt mina fötter och såg lika uttråkad ut så jag bestämde mig för att bada henne. Hon följde snällt med upp och hoppade i badkaret. Tror hon tyckte det var ganska skönt när jag masserade in schampoot på henne men när jag började skölja ur det ville hon inte vara med längre. Dock försökte hon bara ta sig ur badkaret en gång, hon stod där så fint och stilla. Men alltså. Blöt hund. Fyyyyfasiken va det luktar illa. Och jäklar vad blöt man blir när man står bredvid och Malva försöker ruska av sig allt vatten som finns i pälsen, speciellt när hon gör det tre gånger. Vattnet som rann av henne var alldeles brunt så nog va det dags för en dusch alltid. Förhoppningsvis försvann eventuella vandrande fästingar i vattenfallet. Tog en vandrande fästing på hennes nos imorse. usch för dem. Just nu vill Malva bara ut och rulla sig i jorden i gräsmattan men hon får allt stanna inne tills pälsen torkat. Hon rullar sig på mattan istället :P

På fredag fyller min vovve 1 år :)


Kommentarer
Postat av: vevve

hej hej=).. jag ser inte den och min syster ser inte den på hennes data heller..=).. kan man ändra färgen på texten på kommentarerna för man ser inte den om man inte markerar..=).. tack på förhand=).. Kram

2010-04-21 @ 07:11:03
URL: http://landemyr.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0