Jag har en ny kompis

Jag har en ny kompis. Ballerina kladdkaka. Mums säger jag bara. Och att doppa den i mjölk. Mjam :D Underbart. Dock är det en eftersmak som kommer fram emellanåt som inte är supergod, och det är kokos. Jag är inget större kokosfan, men det sköljer jag bara ner med lite mjölk :) Väldigt bra idé av Göteborgskex att göra Ballerina med kladdkakssmak.

Min dator är väääldigt konstig. I lördags fick jag upp ett meddelande på datorn som visade på att någon del av min dator hade tagit stor skada, någon del hade eventuellt kraschat. Den slutade nästan fungera, men idag fungerar den igen. Tur det eftersom jag hade ett seminarium i förmiddags som jag kunde genomföra :) Det blir till att inhandla en ny dator snart. Har varit och kollat lite men vill inte köpa första bästa dator jag ser. Så ska fortsätta kolla lite. Denna funkar ju ibland ;P Därför har det varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, för internet har inte riktigt funkat på min dator.

Maria kom med en briljant idé nyss. Promenad ner till Bosses glassbar, så jag ska bege mig neråt om ca 15 minuter, förhoppningsvis följer Oscar och Rickard också med. De kan behöva en liten glasspaus i sitt exjobbande.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0