Påskfirande


Helgen har inneburit påskfirande med Oscars familj. Kameran glömdes dessvärre hemma båda dagarna så har inga bilder. Vädret har varit underbart hela helgen så igår blev det en liten promenad på stan med Oscars familj. Uteserveringarna i Linköping var överfulla med folk som lapade sol och kaffe om vartannat. Blev även en sväng ur till Bestorp innan vi begav oss tillbaka till stan för Långfredagsfirande (på påskafton ;P) hos Oscars mormor och morfar. Hela släkten kunde inte vara med hela helgen så därför firade vi påskafton på långfredagen och tvärtom :) Så påskäggsletandet blev på långfredagen och alla, då menar jag ALLA, vuxna som barn, låg på knäna i vardagsrummet och letade påskägg. Såg riktigt roligt ut :)

Idag har jag en lugn dag i min ensamhet, behövande verkligen efter en intensiv helg. Har en del att läsa och sen ska jag försöka ta mig ut i det vackra vädret och promenixa en stund =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0