Snart hem, i dubbel bemärkelse

Mamma och pappa är hemma :) Hämtade dem igår vid 14.30 på knutpunkten när de kom med färjan från Helsingör. Skönt att ha dem hemma igen. Dock synd att jag beger mig hem till Linköping imorgon. Men snart flyttar jag hem. Snart snart, bor jag också här :) Åh vad jag längtar :)

Igår, innan mamma o pappa kom hem, hann jag med en del. Körde syster till skolan, satt själv på stadsbiblioteket och läste barnböcker till dagens skrivande seminarium, sen åkte jag hem till Malva, hämtade henne och körde upp till Johanna där malva fick leka med deras vovve Thelma :) De har så himla roligt ihop :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dagen kommer gå åt till bokfunderingar med gruppen, kanske en pannkakslunch, hem till Nicci vid 17 och hämta min tröja, säga hejdå och sen hem. HIF spelar ikväll så det blir väl en kombinerad halvfamiljekväll med lite fotboll. antar jag. Packa ska jag också göra. Spännande. Imorgon blir det buss i nästan 5 timmar. Fy för tusan.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0