En halv-paus skulle man kunna kalla det

Jag har kommit till en punkt där jag inte längre tycker att bloggandet ger mig något. Jag kommer därför att ta ett uppehåll från bloggen och hoppas på att jag samlar på mig lite kraft och nya ideér. Vet inte när jag kommer tillbaka men förhoppningsvis så kommer det inte dröja. Jag kommer att komma in och uppdatera er om livet, men det kommer inte bli någon regelbunden bloggning. Det händer inte mycket roligt för tillfället och att bara skriva för skrivandets skull är tråkigt. Händer det något kul så säger jag till :) Jag kommer alltså inte sluta helt, är inte redo att släppa bloggen fullt ut. Men uppdateringen kommer inte vara som tidigare. En halv-paus skulle man kunna kalla det. =)

Syster tar studenten på fredag, det kommer säkert något om det ;)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:04:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0