Converse light

Converse har kommit med en ny modell, som jag såg bli flitigt använd i nordamerika - converse light tror jag den kallas. Inte lika mycket gummi runt sulorna, lite mjukare linjer, lite sportigare med andra ord. Mycket fräckt :) jag är sugen på ett par rosa converse...eller himmelsblå. Men kan inte bestämma om det ska vara orginal converse eller nya versionen. vad tycker ni?

New CONVERSE All Star --- Rosa --- High Top ShoeNYA rosa Converse all star "Light" - storlek 8 / 39
Klicka för att visa Megabild! Nya Converse Chuck Taylor All Star strl 36 (3,5)  36-37 blå

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har köpt ett par converse light http://krakunge.blogg.se/images/2010/shopping_77278712.jpg



De är väldigt sköna och fina till jeansleggings och till klänning/kjol. Känns inte lika klumpiga som orginatet.

2010-03-19 @ 21:15:50
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0