Det nya

Anledningen till att jag gjorde en ny design var att den gamla inte hade rätt "fakta", den var inte uppdaterad och jag kan inget sådant haha. Kände att jag behövde ha något annat sålänge tills designen är fixad igen till sitt rätta jag. Men eftersom jag inte vill stressa på min designer så tänkte jag att jag skulle byta sålänge. Och jag är ganska nöjd måste jag säga. Fast jag skulle fortfarande vilja ha texten i headern... synd att det inte funkade. Ska ge det ett försök till imorgon så får vi se om jag lyckas :)

Nu ska Oscar och jag fortsätta titta på Johan Falk och sen blir det sängen. Konstigt hur trött man kan bli av att göra ingenting..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej och välkommen hem (i efterskott)! Bara en tanke som slog mig appropå Johan Falk: Har du sett att ert gamla hus finns med i en Johan Falk-film? De har spelat in en scen på grangatan.. de är på gången bakom radhuset så man ser mamma & pappas hur längst bort och jag antar att man ser ert hus där med. Minns tyvärr inte vad filmen heter och jag har inte sett hela, bara det klippet som Mikael visade mig på datorn en gång.. Hoppas allt är bra med dig iaf! Kommer troligen att vara i Skåne i sommar så om du också är det får vi banne mig se till att ses då om inte innan. Kram

2010-03-22 @ 08:42:06

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0