Fixardag :)

Vad tycks? Nu har jag lyckats lägga dit både en meny i headern och en text som alla ser (hoppas jag, det funkade på oscars dator iaf). Synd att inte den texten jag ville ha syntes så jag fick leta efter ett typsnitt i word som kunde funka. Så det får vara såhär nu  :) I'm damn proud of myself :)

Idga är det måndag. Solen skiner ute men temperaturen verkar låg. Väntar på ett meddelande om eventuell promenad. Annars så blir det att skriva om mina personliga brev och mitt cv efter sparken i baken jag fick på granskningen i fredags. Ska söka mig ett par jobb och leta efter nya. Fotona från resan har kommit idag också så när jag är färdig med jobbsökandet så ska jag sätta mig och börja fixa med min resescrapbook :)

Vilken fixardag det blev :) Ska fixa ihop en Monday craving senare också ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0