Fy på mig ;P


Wedenewedenewednsday. Ännu en dag som ska underhålla mig...hmm. Det blir nog biblioteket om en stund, se om de har böckerna på refkurs som jag inte kunde låna sist. Har nyss ätit frukost och ska samla ihop mina papper och se vad det är jag ska läsa och sen bege mig bortåt. Har massor att läsa tills på tisdag. Dagarna går åt till facklitteratur medans kvällarna innan läggdags ägnas åt skönlitteraturen. Just nu läser jag ju Narnia men den lär jag läsa ut ikväll. Sen blir det Råttpojken och efter det Skämmerskans dotter, eller va den nu hette. Ska även ta och maila till min handledare om vissa av facklitteraturen. Det är böcker om hur man använder barnböcker i skolundervisning, vilka uppgifter man ska ge eleverna osv, kursen går både som fristående kurs och som del i lärarutbildningen så det känns inte riktigt som att de böckerna är relevanta för mig... Får väl se vad hon säger.

Shoppingen igår gav verkligen mersmak... Fy på mig. Jag skulle ju inte ;P och godis också... usch Susanna ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0