Hemresa

Idag bär det av mot europa, slutdestination Sverige. Mitt flyg går 17.30 lokal tid från Toronto med mellanlandning i Frankfurt. Beräknas landa i Köpenhamn 9.30 svensk tid imorgon bitti. Tyvärr blir jag inte hämtad från flygplatsen utan får ta tåget till Helsingborg. Lite slitsamt med två tunga väskor, men vad gör man :) Väl hemma hoppas jag på att få träffa familjen så fort som möjligt!!

Jag har lagt in lite bilder från Toronto i datorn men internetuppkopplingen är just nu för seg för att ladda upp dem här på bloggen så det får göras när jag kommer hem imorgon. Toronto är en ganska tråkig stad att fota i, för den är inte i närheten så vacker som Seattle och Vancouver är. Det blev typ bara max 10 bilder.. tråkigt men sant. Ingen vill fota betong =P

Nu väntar jag med spänning på om mamma hinner komma in på skype så jag och ellen kan prata med henne. Men det ser mörkt ut. Vi beger oss till flygplatsen om 2 timmar och jag är spänd att få komma iväg. Äntligen hemresa. Inte resan i sig som jag ser fram emot, flygrädd som jag är. Men att få komma hem. Jippie!!

Hörs när jag kommer hem! Puss o kram och tack till alla som följt min resa :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0