Mitt nya jag

Idag har jag varit och klippt av mitt äckligt slitna hår. Jag älskade att ha långt hår för jag kunde göra mycket med det, men med tanke på hur slitet det var så har jag på senaste inte vågat använda värmeverktyg i håret. Så idag bad jag frisyren att klippa bort allt som var slitet, och det blev en del hår som föll av. Jag är supernöjd med frisyren, iaf nu när den är stylad ;P haha. Sen är det bara färgen kvar, men den ska jag få hjälp med av cornelia imorgon. Som ska få välja ut en fin nyans som jag kommer passa i :)

Before



After



  


Kommentarer
Postat av: anna

Oj vad fint och fin blogg :)

2010-03-24 @ 16:24:51
URL: http://annastumpan.blogg.se/
Postat av: Esa

Fint blev ;D

2010-03-24 @ 21:22:29

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0