Mot nya mål

Jag är duktig. Oscar tog en glass, jag åt melon. Oscar åt en marabouchokladkaka, jag åt ett äpple. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån sånt nu. Har inte ätit godis på 6 veckor och jag tänker inte börja heller. Så påsken kommer bli jobbig. Får äta russin och frukt istället =) men det är ju gott, så varför inte liksom :)

Har också börjat med min stegrknare igen, som tidigare nämnt. Hittills idag har det blivit 7176 steg, vilket motsvarar 5023 km och 1968 kcal =) Inte lika bra som igår, men å andra sidan så blev det ingen tvåtimmarspromenad idag. Men det blir det nog imorgon :) Fast man bränner säkert massvis av att tvätta också haha ;P

Imorgon ska Oscar och jag ta första steget mot det nya livet, vad det är får ni veta imorgon :) Natti natti

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0