Satöördej

Nu har Oscar och jag precis avslutat en gigantisk storstädning av lägenhete. Oj vad det behövdes. Nu luktar här fräscht och vi har bara golven kvar att skvätta av. Om 10 minuter kommer en kille som ska titta på lägenheten. Annars har vi inte mkt planer idag. Eventuell fest ikväll, annars inget planerat. Det är fint väder och skön temperatur ute så det kanske blir en promenad. Skulle behöva gå bort och handla apelsinjuice till eventuell festdricka.

Gud va glad jag blev att Willy åkte ut igår ur Let's dance. Jag har inte följt programmet speciellt mycket på grund av resan, men jag har hela tiden hållt tummarna för Claudia och nu är hon i final :) Håller tummarna för att hon vinner nästa vecka :)

Åh nu får killen komma så jag kan få äta lunch när han gått. Sanna är hungrig!

Kommentarer
Postat av: mia - novellblogg

tycker du om att läsa? På min blogg finns just nu prologen till en ny berättelse i ca 5 delar. Ämnet är förbjuden kärlek.

Kika in på min blogg och läs mer!

ha en bra kväll, kram mia!

2010-03-20 @ 19:53:27
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0