Toronto

Befinner mig just nu i Toronto, narmare bestamt i Erics townhouse. Han och en kompis delar en tvavaningslagenhet som ar superfin :) han later mig till och med lana hans sang, det ni :) min dator kunde inte komma in pa natverket har sa darfor blir det inte sa mycket uppdatering dessa dagarna och inte heller nagra bilder. Dessa kommer senare, jag lovar :)

Jag kom hit igar vid lunchtid, eric motte mig pa stationen och tog mig tillbaka till hans lagenhet. vi gick ivag och at lunch med nagra av hans kompisar, hem och tog en lite tupplur innan vi gjorde oss iordning for utgang :) en av erics kompisar fyllde ar sa vi motte upp dem pa en nattklubb dar vi dansade nagra timmar innan vi begav oss hemmat.

Idag har han visat mig runt en del i stan, Toronto ar verkligen ingen turiststad sa det finns inte mkt att se och gora har pa det sattet. Ikvall ska vi ga och se Alice i Underlandet i 3d :)

Imorgon kommer hans foraldrar och hamtar mig och tar mig tillbaka till Guelph dar jag sk sova en natt till innan det ar dags att aka till flygplatsen for att flyga hem till Sverige :) Nuu langtar jag hem!!! Bara 3 dagar kvar :) Som man brukar saga: Borta bra, men hemma bast!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0