Blåfläckad morgonmat

Efter en ganska blöt hemmakväll tillsammans med Oscar, Rickard och Maria, tog jag och sötnosen en lååång sovmorgon. Jag kravlade mig ur sängen kl 11 och började göra frukost (blåbärsscones som blev sååå himla goda!!), gick in och morgonpussade på Oscar så han vaknade och vi kunde mumsa i sig dem.

 

Kvällen igår blev så otroligt lyckad. Rickard och Maria kom strax innan 8, då sattes grillen på, köttet grillades och salladen gjordes. Vin började drickas och sen mumsade vi i oss den goda smoriga maten. Efter mycket skratt och roliga samtal vid matbordet flyttade vi oss till soffan och spelade sedan Buzz i flera flera timmar och skrattade ännu mer. Har inte haft så här roligt på väldigt länge :) Underbart kul.

Snälla Maria lämnade kvar sitt playstation här så ikväll ska Buzz spelas igen, en sambomatch mellan mig och Oscar. Men redan nu ska jag leka lite, hon lämnade nämligen även kvar Singstar ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Maria har träningsvärk i magen idag efter skrattattacken :D Tack för en jätteskojsig kväll!! Kram på er!!

2010-05-08 @ 13:08:55
URL: http://vackertivardagen.blogspot.com
Postat av: Maria

Förresten, blåbärsscones? Recept tack! Bara grundreceptet med blåbär i eller?

2010-05-08 @ 13:09:56
URL: http://vackertivardagen.blogspot.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0