Fredag, igen!

Jag förstår inte varför veckorna går så himla fort just nu. De bara rinner iväg och plötsligt är det helg igen. Superskönt men samtidigt stressande. För så fort det är fredag, vet man att det snart är måndag igen och en ny vecka drar igång. En vecka mindre tills jag kanske är arbetslös efter sommarvikariatet. Suck. Men då får jag åtminstonne vara det hemma i fantastiska Helsingborg. Ska bli underbart att flytta hem :)

Idag kommer det inte att bli något plugg, lägenheten ser ut som ett bombnedslag med tvätt, kartonger och annat skräp överallt. Så det blir till att röja här idag. Oscar sitter med exjobbet i datorrummet så ingen hjälp lär jag få därifrån. Måste ut till Tornby för att lämna tillbaka dator1, den som inte var rätt. Har varit alldeles för upptagna i veckan med plugg att det inte blivit av. Sen ikväll hoppas jag på att det blir grillning.

Ja, men städning och packning var det :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0