Glädje

Idag känner jag en glädje som jag inte känt på länge. Jag vaknade i mitt lillhus till Oscar röst i telefonen, gick in och åt frukost. När jag kom tillbaka såg jag att jag hade ett missat samtal, jag ringde upp röstbrevlådan och till min glädje hade jag fått en intervju. Jag är så glad just nu. det är en halvtidstjänst, men bättre än inget. Bara att få komma på intervju är ett framsteg. Jag blev så till mig och full av energi att jag tog med Malva på en liten kort löprunda i skogen. Vaknade med träningsvärk efter rundan Sofia och jag sprang igår. Så det var skönt att få sträcka ut lite och jogga lite med vovven.

Nu ska jag spendera dagen med att vara superduktig. Jag har massa plugg att göra. Läsa artiklar och sånt till uppgiften som ska lämnas in på fredag. Så här kan jag ju inte sitta, ville bara dela med mig av den glada nyheten :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0