Helsingborg Je'taime

Det är konstigt att man, även när man är arbetslös eller distansstudent, känner att fredagar är speciellt. Arbetssökarpressen, pluggpressen försvinner och för några dagar känner jag mig som människa. Det är fantatiskt med helger. Nu har jag precis lyssnat på föreläsning 3 i religionspedagogiken, borde försöka hinna med 4an idag också så jag ligger lite i fas med vad som ska göra. På måndag måste jag börja läsa texterna till övningsuppgiften som ska lämnas in på fredagen. Men nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen in och fika med älskade syster. Hon ska få sin födelsedagspresent och vi ska umgås lite :) Sen blir det förhoppningsvis en dejt med Nicole i eftermiddag eller kväll. Hade ju varit bra om det blir ikväll så jag hinner med fyran. Men vi får väl se. Annars får jag väl lyssna på föreläsningen på söndag. Lördagen verkar späckad nu, så himla kul :) Pappa har biljetter till HIF och sen blev jag tillfrågad av sanna om jag ville med på grill och chill =) Underbart roligt. Saknar gänget :)

Helsingborg: je'taime! Fredagar: je'taime

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0