Kvällen igår :)

Efter en mysig dag ute i Brokind och Bestorp, där vi blev bjudna på god lunch på golfbanan, tårta hemma hos Oscars morbror med familj, en liten sväng med hans motorcykel och sen kvällsmat hos hans mormor och morfar, begav vi oss hemmåt för att göra oss iordning inför en kväll på stan. Linköping hade anordnat Hamnfestival. Inte för att de har någon hamn utan bara en liten å som rinner genom staden :P Öltält, musik, fulla ungdomar och trevligt sällskap  form av Maria och Rickard. När vi tröttnat på musiken och drickat gick vi ut till chokladhjulet. Alla tog em bricka med nummer och JAG vann. 2 kg schweizernötchoklad!!!!! =) Mumsigt värre. Jag tog den under armen och vi begav oss hem till Maria för lite Buzz. Kom hem dit strax efter tolv och gick därifrån kl 3. Underbar kväll. När vi gick hem genom Linköping hade det börjat ljusna och fåglarna kvittrade, så det kändes som om klockan var kanske 10 på kvällen.

Titta så glad jag var :)





Jag var snäll och delade med mig av min vinst, eftersom alla satsade lika mycket. Det blidde 5 st choklad var. Gud så snäll jag är =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tihi! Snällaste Susanna-flickan! :) Tur att du valde rätt bricka! Skojsigt att ha er här igår, kommer sakna er sen när ni flyttat ner helt och hållet.. Kram!

2010-05-30 @ 15:38:00
URL: http://vackertivardagen.blogspot.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0