Ny kategori

Jag har gjort en ny kategori här på bloggen och det är Fotografier. Jag är ingen särskilt duktig fotograf men när jag blir riktigt nöjd med ett foto så vill jag dela med mig av det. Dessvärre så försvann alla mina fina fotografier när min externa hårddisk kraschade häromveckan. Riktigt tråkigt. Men jag ska fortsätta fota vackra motiv, roliga motiv, alla motiv jag kan komma på och som jag blir nöjd med. För att visa er här :)

Min nya dator har en del roliga program. Min inbyggda webcam kan fota med ramar, motiv, förvrängningar och med avatarer. Jätteroligt har jag haft en lite stund nu med min webcamera. Så tänkte dbjuda på lite roliga bilder av mig själv ;P



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0