Jamen okejdå... ?

Hej jag är en social kille på 27. Jag bor i en lägenhet centralt. söker någon
att dela den f rom 29/10 hyr endast ut till tjej. Du har till gång till
hela boendeytan vilket är 2 rum & kök, boendet delar vi gemensamt vilket
innebär att vi kommer dela rum.
Du ska vara skötsam och kunna hjälpa till hemma med hushålls sysslor. Jag har
ordnad ekonomi har inga problem att betala hyran därför ser jag hellre att jag
delar den med någon där person kemin stämmer än att ta hög hyra. ej rökare
eller djur.
Första kontakten sker via mail beskriv dig själv utförligt och skriv ett telnr
där jag kan kontakta dig, mailsvar utan Telefonnummer besvaras INTE.
hyran är ENDAST 1000kr i månaden inklusive el vatten internet värme etc.

Okej, när kan jag flytta in? eller inte.....


Kommentarer
Postat av: Cornelia

ja just det. Jag skulle vilja ha en sådan! jätte läcker ;)

2010-12-08 @ 15:08:44
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0