November

November har kommit. Ja det var ju ett tag sedan iof, men jag är grymt dålig på bloggandet just nu. Men i omotivationens värld som jag nu lever i, händer inte mkt roligt att blogga om. Lägenheterna vi hittar rinner alltid ut i sanden, vi har bara en grym otur just nu och hoppas att den vänder snart!

Vi håller även på med lite reseprat jag och Oscar. Jag är sugen på att åka iväg över min 25årsdag i januari och vi har kollat lite på Dubai. Nu hänger det mycket på om Oscar kan få ledigt från jobbet. Så håll tummarna är ni snälla :)

Ligger nu i sängen med datorn i knät och HIF i cupfinalen på tv. Måtte vi vinna detta!! De spelar bra våra grabbar :)

Efter matchen blir det myskväll med Oscar och hans familj. Lite sällskapsspel står på schemat hoppas jag :) Hade varit mysigt. Nästa helg blir det inte lika lugnt, då kommer Tessan och hälsar på =) Helt fantastiskt. Ska bli superkul.

Men nu kan jag inte skriva mer, bara detta korta har tagit långt att skriva eftersom ögonen hela tiden flyttar sig från datorskärmen till tv:n ;P Hejja HIF!!!!

Kommentarer
Postat av: Marsan/-sugen på e design :)?. cheka in vår blogg ;)!

nice bogg :)!

2010-11-19 @ 16:26:02
URL: http://suziochmarsan.blogg.se/
Postat av: Em

Nu är det snart december... Kanske blir det ett nytt inlägg här då. väntar



Saknar dig Sanna! Far ni aldrig till Norrköping och hälsar på gamla vänner och bekanta? Kram...

2010-11-24 @ 20:15:16
URL: http://frkdelaem.blogspot.com/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0