nytt i garderoben

Det som är bra med att ha ett jobb och få en härlig månadslön är ju att man kan handla. Det som är dåligt med att ha ett jobb och få en härlig månadslön är ju att man kan handla... för mkt. Det har blivi en del shopping för min del den senaste månaden. Men normalt sett brukar jag inte shoppa mycket och efter fyra år som student så tycker jag att jag har förtjänat detta. Det har blivit en del skor, klänningar, jeans och tröjor. Ja det mesta helt enkelt.

Jag har inte fotat något av mina inköp men de jag kunde hitta på nätet lägger jag upp här :) Börjar med en:



klänning/tunika från Serious Sally. Så nu vill jag festa så jag kan få chansen att använda den ;) nästa helg någon?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0