New directions

Idag har jag roat mig med att se klart sjätte säsongen av Sex and the city som minisyster så snällt kom med igår. Nu är det färdigt, så vad ska jag kolla på imorgon och på fredag? Va även hos läkaren idag för att utealuta lunginflammation eftersom jag har ont i både luftrör och bak i ryggen, plus att jag är andfådd. Men som tur va så hade jag inte det. Men läkaren tyckte jag skulle vara hemma torsdag fredag ändå och vila. Jag är så jävla trött på detta nu... Ni anar inte. Suck.

Va hemma hos föräldrarna en stund efter besöket på vårdcentralen och gosade med vovven. Fick med mig henne hem en stund också. Mamma har precis hämtat henne, så nu är Oscar och jag själva igen.

Dags att laga lite tortelini. För första gången sedan i fredags är jag faktiskt hungrig. Kanske ett tecken på att det "börjar" gå åt rätt håll :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0