Det här med rastlöshet..

Det är fruktansvärt tråkigt att vara hemma sjuk. Eller ja jag är ju egentligen inte sjuk nu, men jag va inatt. Feber och sprängande huvudvärk hela natten så jag sov väldigt dåligt. Så det fick bli en dag hemma i soffan. Ligger och kollar igenom hela säsong 1 av One tree hill. Älskar den serien men det blir lite halvtrist efter ett tag. Inte själva serien utan bara det här med att ligga i soffan. Jag ligger inte på latsidan iaf, har sökt tre jobb idag. Så jag hoppas att det rullar på efter jul. Men nu är jag fruktansvärt uttråkad. Det är inte kul att bara vara hemma. Usch, tänk om jag inte får något jobb och blir arbetslös...hur ska jag klara mig. Bara vara hemma hela dagarna, utan pengar...fyfasiken.

Nej nu ska vi tänka positivt. oscar kommer hem snart. Så snart får jag lite sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Em

Vad är detta för inställning, du är ju den absolut grymmaste Susanna jag känner! Och du kommer definitivt att få ett jobb om du bara bestämmer dig för det. =) Jag tror på dig!



/Em

2011-11-30 @ 21:58:08
URL: http://frkdelaem.blogspot.com/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0