Almost there

Tre dagar kvar - sen semester! Det känns rätt gött faktiskt ;)
Idag ska vi ta med alla fritidsbarnen till skogen. Det blir tipsrunda, lekar och picknick. Sommarfritids är så mysigt. Hoppas att kroppen har fått den vilan som den behövde för idag blir det många steg att promenera.
 
Insåg i morse att min foundation snart är slut, och sedan insåg jag att den inte säljs längre. Suck. Alltid är det något! Nu måste jag ut och leta ny foundation, bah. Emily färgade mina ögonbryn i söndags, blev riktigt bra. Blir skönt att slippa måla dem varje morgon. Jag har så ljusa ögonbryn så det syns liksom inte utan att jag målar dem. Men det problemet slipper jag nu, härligt!
 
Nej, nu är det dags att åka till jobbet. Stänger idag så det blir en sen eftermiddag!
Puss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0