Empty room

Vår lägenhet är tyst och tom. Em har åkt tillbaka till England och Oscar är ute och äter med jobbet.
Jag ligger under filten i soffan och myser efter en lång dag på jobbet. Kroppen skriker av trötthet och jag skulle nog kunna sova ett dygn om jag ville. Helgen har varit fantastisk. Och intensiv. Emily landade på midsommarafton, vi åkte inom lägenheten för lite fix och trix innan vi begav oss iväg på firande med där hela gänget var samlade. Lekar, god mat och vin. Och vilken tur vi hade med vädret!
 
 
Helgen har även bestått av middagar, roadtrip och ett besök på ett överfullt Gekås. Kanske inte den smartaste idén vi haft, men trots trängseln och ombyggnationen så hade vi en mysig dag.
 
I går jobbade jag en kort stund på förmiddagen och sedan begav vi oss till Helsingör för lite shopping och allmänt mys. Em shoppade loss ordentligt och även jag fick mig en present. Snälla du! <3
 
Nu sitter jag här i min ensamhet och önskar att hon inte åkt hem. Jag vet att det kommer dröja länge innan vi ses igen. Kanske blir det i Vancouver, kanske kommer hon tillbaka någon gång. Hur som helst så kommer vi alltid ha kontakten via fb.
 
Thanks friend!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0