Lyckorus

Igår fick jag ett lyckorus. Jag satt i bilen på väg hem från jobbet och funderade på hur jag skulle spendera min eftermiddag. Jag visste att mina vänner jobbade och att det därför skulle bli svårt att hitta en fikakompis. Jag insåg att jag skulle behöva åka hem till lägenheten. Vanligtvis borde man väl vara glad över att få åka hem till sitt boende efter en arbetsdag, men nej. Att känna sig inspärrad i sin lägenhet, utan balkong en fin sommareftermiddag är inget som gör mig glad. Sen kom lyckoruset. Jag insåg att jag, om dryga två veckor, kan åka hem till mitt hus - öppna altandörren och välja om jag vill vara inne eller ute! Det kanske låter konstigt, men det är ren lycka just nu!


Jag längtar tills jag kan lägga ut bilder på huset:)  Jag har en del bilder som låg ute på Hemnet men av respekt för de nuvarande ägarna så vill jag inte lägga ut bilder inifrån deras hem. Ni får nöja er med bilden på framsidan i inlägget nedan och denna bilden på vår uteplats :) Efter flytten ska jag gå lös med kameran!

 

Huset är ett parhus på en söt liten gata som liknar Whysteria Lane :) Det är ett 1,5 plans hus med 4,5 rok. Liten uteplats på framsidan med morgonsol och en alldels lagom stor trädgård med fin uteplats på baksidan, med eftermiddags och kvällssol! Oscar får sitt efterlängtade arbetsrum plus garage och jag får en liten walk-in :) Och för att låta tråkigt vuxet (men det är så jäkla skönt!!) så längtar jag efter att ha min egna lilla tvättstuga! :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0