På ny kula

Jag har inte bloggat sedan årsskiftet. Jag tröttnade på det. Tröttnade på att alltid känna pressen att skriva något, bara för att behålla läsare. Jag vet inte ens vilka som läser/läste bloggen så egentligen borde det inte spela någon roll. Och eftersom jag inte bloggat på 6 månader så borde jag väl inte ha några läsare kvar =P Men det kan kvitta egentligen.

Jag funderar på att börja blogga igen. Mest för min egen skulle, men även för andra i min omgivning som är intresserade. Det händer mycket i mitt liv just nu som är värt att skriva om. Jag vet bara inte om jag har orken. Ifall jag ska börja blogga igen så måste bloggen få ett nytt utseende, och jag har inte direkt tid att sitta och pula på en design. Jag kommer inte ens ihåg hur man gör längre haha. Och jag har inte riktigt tid att sätta mig in i detta heller. Men jag skulle gärna vilja. Det var ändå rätt roligt att blogga, när jag hade något att skriva om. Det blev mest tjat och gnäll på slutet och så vill jag inte ha det i min blogg. Nej, ska jag börja blogg ska det vara på riktigt och med glädje :) Är det någon som skulle vara sugen på att läsa då? Antar att jag får svar om någon verkligen läser bloggen isf. Vill du läsa?

Kommentarer
Postat av: Em

Jag vill läsa precis det du känner för att skriva! Man ska skriva kravlöst och utan press. Vill man blogga ofta, bloggar man ofta, vill man skriva varannat halvår så ska man skriva varannat halvår! Skriv för din egen skull och låt oss andra få läsa det du skriver som en bonus.



Med den där rubriken var min första tanke, hjälp hon ska ha barn. Men det visade sig ju inte vara det du anspelade på. =)



Kram

2012-06-17 @ 21:02:17
URL: http://frkdelaem.blogspot.com/
Postat av: Madde

Jag vill läsa :)

2012-06-17 @ 21:49:27
URL: http://Maddes.shapemeup.se
Postat av: Jenni

Jag vill oxå läsa!

Har varit inne lite då o då för att kolla om du skrivit nåt, o nu äntligen :-)



Kram

2012-06-17 @ 22:28:07
Postat av: Sanna

Jag vill ockå läsa såklart! ;)

2012-06-18 @ 07:18:45

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0